دیدار دیار بسکاباد

ارگان رسمی انجمن خیریه بسکاباد

دیدار دیار بسکاباد

ارگان رسمی انجمن خیریه بسکاباد

اولین جلسه هییت موسس بانوان کارافرین

امروزه همه ی ما واقف بر آنیم که دنیای امروز دنیای علم آوری، کسب و کار و تجارت است و همه بر آنند که به زندگی ایده آل تر و مطلوب تری برسند و لحظه ای غفلت ما را از این دور دوندگی بازخواهد داشت.

در راستای همین مقدمه جمعی از بانوان برای ایجاد یک کار تیمی در جلساتی گرد هم آمده و برای ایجاد یک تولیدی پوشاک فعالیت می کنند.این جلسات به صورت مرتب با حضور این بانوان و آقای مهندس حسین بسکابادی در محل شرکت تعاونی مسکن فجرخاوران برگزار میشود.

 اعضای این تیم که شامل چند بانوی طراح و سابقه دار در زمینه ی پوشاک می باشند با هدف تولید ابتدایی نیازهای پوشاک کشور هرچند در نسبتی کوچک گرد هم آمده اند تا بتوانند در آینده بخشی از نیازهای کشور را تامین کرده و برای عده ای از بانوان عزیز کشورمان کارآفرینی کرده و شاید در چشم اندازی دور دست کمی از واردات این صنعت به کشور جلوگیری شود.ما نیز امیدواریم که در راهی که قدم گذاشته اند موفق بوده و این بزرگ با توکل بر خدا با همیاری و دعای خیر شما عزیزان به بار خواهد نشست.

نظرات 1 + ارسال نظر
نیلوفر شنبه 13 تیر 1394 ساعت 05:29 http://nilo00ofar.mihanblog.com/

در زندگی مهم این نیست که به ایده آل زندگی تان برسید بلکه مهم این است که در مسیر رسیدن به ایده آل زندگی تان حرکت کنید . الهی قمشه ای
6332

مهم اینست که انسانها با تعاون و همدلی یار و یاور یکیگر باشند . منتظر راهنمایی جنابعالی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.