دیدار دیار بسکاباد

ارگان رسمی انجمن خیریه بسکاباد

دیدار دیار بسکاباد

ارگان رسمی انجمن خیریه بسکاباد

بغض شهاب حسینی ترکید/ببینید

کدخبر: 951845 ارسال به دیگران پرینت

بغض شهاب حسینی ترکید/ببینید

واکنش شهاب حسینی به برخی انتقادها از مخالفتش با انصراف سینماگران از جشنواره فیلم فجر که همراه با فحاشی و توهین کاربران به او و فرزندانش همراه بوده

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ شهاب حسینی در قسمتی از بیانیه ای که مبنی بر مخالفتش با تحریم جشنواره فیلم فجر منتشر کرد، نوشت: چطور می‌توانیم دم از انصراف بزنیم در حالی که کارهایی در کارنامه خود داریم که بودجه آن مشخصا از نهادهای قدرت تامین شده؟ این اگر ریاکاری نیست پس چیست؟

پس از این واکنش، شهاب حسینی با برخی انتقادها از سوی مخالفانش روبه رو شد که همراه با فحاشی و توهین کاربران به او و فرزندانش همراه بود.

واکنش او به این موضوع را در ادامه می خوانید:

1

2

3

4

5

6

 

7

8

 

9

با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
مطالب پیشنهادی

آشنایی با نخبگان نیمبلوکی

مشخصات فردی

 

نام و نام خانوادگی: حسین خسروی               تاریخ تولد: 1360 

محل تولد: خضری                                        وضعیت تاهل: متاهل                    

محل سکونت: شاهرود                              صفحه اینترنتی: http://andishehonline.ir

عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی شاهرود

سوابق تحصیلات دانشگاهی

ردیف

مقطع تحصیلی

رشته تحصیلی

گرایش

نام دانشگاه

زمان

معدل

1

کارشناسی

الکترونیک

--

صنعتی شریف

1378

1382

16.35

2

کارشناسی ارشد

الکترونیک

پردازش تصاویر

تربیت مدرس

1382

1384

16.92

3

دکتری

الکترونیک

پردازش تصاویر

تربیت مدرس

1384

1387

17.50

 

مهارتها

نرم افزار های تخصصی

MATLAB, Visual C++, Proteus, MultiSim, H-Spice, OrCad

زبان های برنامه نویسی

Visual C++, Matlab, Delphi, C#

آشنایی با زبانهای خارجی

انگلیسی: خوب، عربی: متوسط

 

علائق پژوهشی

OCR, Image Processing, Pattern Recognition, Neural Networks



جهت ایجاد بانک اطلاعاتی نخبگان بخش نیمبلوک، تصمیم گرفتیم تا اطلاعات نخبگانی که به نحوی متعلق به شهر ها و روستاهای بخش نیمبلوک هستند، جمع آوری شود تا بتوان در آینده از توانمندی های این عزیزان بهره جست.

نخبگان علمی: شامل

اساتید دانشگاه؛

طلاب برجسته حوزه های علمیه؛

افراد دارای تحصیلات کارشناسی ارشد (فوق لیسانس) و بالاتر؛

افراد دارای رتبه های برتر کنکور، المپیاد و...؛

افراد دارای تحصیلات دانشگاهی که به هر صورت شاخص های نخبگی دارند (معدل بالا، رتبه برتر و...)؛

مخترعین و مبتکرین.

نخبگان سیاسی: شامل

افرادی که در مناصب سیاسی و اجرایی در سطح ملی، استان، شهرستان و شهرها حضور داشته یا دارند؛

نخبگان اقتصادی: شامل

کارآفرینان؛

فعالان برجسته اقتصادی.

نخبگان ورزشی: شامل

افرادی که در رشته های مختلف ورزشی در سطوح مختلف حائز رتبه های برتر شده اند.



چند نکته:
در صورت امکان اطلاعات زیر را قید فرمایید :
نام و نام خانوادگی فرد
از کدام شهر یا روستا هستند
 و چه شاخصه مهمی دارند.

اینکه فرد مورد نظر در چه محلی زندگی یا کار می کند، مهم نیست.

فهرست نخبگان در بازه های زمانی مشخص و به صورت مرتب شده، به اطلاع خواهد رسید.

در صورت تمایل لینک وبلاگ های نیمبلوکی ها را درج فرمایید.


اطلاعات را در بخش نظرات مرقوم نموده یا به ایمیل زیر ارسال فرمایید.

Nimboloukiha@gmail.com 



آشنایی با نخبگان نیمبلوکی - مرحوم آیت الله العظمی محمد فاضل قاینی(ره)

به نام خدا


انّما القائنی فی العلماء

هو کالبدر فی نجوم السماء

عالمٌ فاضلٌ فقیهٌ تقیٌ

هو شمسٌ مفیضةٌ بضیاء

چند روز پیش یک ایمیل به دستم رسید که محتوایش زندگی نامه مرحوم آیت الله العظمی فاضل قاینی (ره) بود. بدون شک جناب ایشان یکی از مفاخر و اعاظم این سرزمین محسوب می شوند. در بزرگی ایشان همین بسکه در محضر فقیهی دانشمند چون مرحوم آقاسید ابوالحسن اصفهانی (ره) تلمذ نموده اند. مرحوم اصفهانی در اجازه اجتهاد به مرحوم آیت الله فاضل می نویسد:

«به درستی جناب عالم عامل، ستون علمای عاملین و گواهی شده فقهای بزرگ جامع معقول و منقول در فروع و اصول، رکن و ستون اسلام، مورد اعتماد و شخص جلیل و صاحب مقام و مرتبه عالی و والا، آقای شیخ محمد قاینی معروف به فاضل (دامت برکاته)، عمر شریف خویش را در حوزه نجف اشرف، در تحصیل علوم شرعی صرف نموده و نزد اساتید بزرگ آن حاضر و کوشش و رنج زیاد به خود داده و به خواسته خویش رسیده که رسیدن به درجه اجتهاد و استنباط احکام شرعی و الهی می باشد.»

باقی را خود در ادامه مطلب مطالعه فرمایید.

از جناب آقای بنی اسدی جهت ارسال زندگینامه حضرت آیت الله، تشکر میکنم.

ادامه نوشته

آشنایی با نخبگان نیمبلوکی - دکتر حسین کارشکی

 

مشخصات فردی

 

نام و نام خانوادگی: حسین کارشکی                                       

تاریخ تولد: 1353

محل تولد: کارشک                                                           

وضعیت تاهل: متاهل                    

صفحه اینترنتی: http://kareshki.profcms.um.ac.ir 

 

سوابق تحصیلات دانشگاهی

 

 

ردیف

مقطع تحصیلی

رشته تحصیلی

گرایش

نام دانشگاه

زمان

معدل

1

کارشناسی

علوم تربیتی

--

فردوسی

1371

1375

--

2

کارشناسی ارشد

روانشناسی

روانشناسی تربیتی

تهران

1377

1379

--

3

دکتری

روانشناسی

روانشناسی تربیتی

تهران

1383

1387

--

 

تجارب آموزشی

تدریس دوره دکتری تخصصی

 دروس آزمون سازس و ارزشیابی، آمار و رورش تحقیق پیشرفته دکتری روان شناسی و دکتری آموزش پرستاری دانشگاه فردوسی و علوم پزشکی مشهد.

 

تدریس دوره کارشناسی ارشد

تدریس دروس آمار و آمار پیشرفته، روش تحقیق، سنجش، روان شناسی تربیتی، روان شناسی اجتماعی، کاربرد یارانه در تحقیقات و انگیزش در آموزش و پرورش در رشته های مخ

سوابق پژوهشی

مقالات علمی

مافیای سیگار مانع دریافت مالیات

مافیای سیگار مانع دریافت مالیات

کارشناسان معتقدند سیستم مالیاتی کشورنمی‌تواند نرخ واقعی سیگار را تعیین کند تا بر اساس آن، مالیات دریافت شود.در عین حال لابی دخانیاتی ها و قدرت مافیای سیگار را مانعی برای افزایش مالیات می‌دانند.

مافیای سیگار مانع دریافت مالیات

به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم، در مناظره بیستم دی ماه موضوع افزایش مالیات بر دخانیات مورد بحث و بررسی قرار گرفت. با توجه به ضرورت اصلاح ساختار بودجه و نقش تعیین کننده مالیات در این میان، یکی از منابعی که می تواند به گفته کارشناسان حداقل تا 20 میلیارد تومان برای کشور درآمد ایجاد کند، مالیات بر سیگار است. از سوی دیگر مالیات بر سیگار، موثرترین روش برای کاهش مصرف دخانیات تلقی شده است.

بر همین اساس مناظره با اهدافی از جمله لزوم کاهش مصرف دخانیات و سلامت جامعه و همچنین افزایش مالیات و عوارض سیگار به عنوان سیاست پیشگیرانه با حضور محمد رضا مسجدی دبیر کل ستاد مبارزه با دخانیات و سید حسین حسینی مدیر کل مرکز بهداشت سازمان صدا و سیما به عنوان موافقان افزایش مالیات دخانیات ، محمدرضا تاجدار رئیس هیئت مدیره انجمن واردکنندگان و صادرکنندگان دخانیات و حسینعلی پور اقبالی نماینده وزارت صنعت و معدن به عنوان مخالفان موضوع برگزار شد.

در سوال نظرسنجی نیز 68 درصد مردم موافقت خود را با افزایش مالیات دخانیات اعلام کردند.

مسجدی: مرگ سالانه 60 هزار ایرانی در اثر سیگار

مسجدی، دبیر کل ستاد مبارزه با دخانیات با اشاره به آمار و تحقیقات سازمان بهداشت جهانی ، سیگار را مهم ترین عامل اصلی مرگ و میر دانست و گفت: 6 تا 7 میلیون نفر در سال به علت مصرف دخانیات فوت می‌کنند. به میزان مصرف هر نخ سیگار ، به همان تعداد نیز مرگ و میر خواهیم داشت. در ایران با مصرف 55 تا 60 میلیون نخ میانگین 60 هزار در سال مرگ بر اثر مصرف دخانیات صورت می‌گیرد.

چراغ سبز آمریکایی‌ها برای تولید سیگار در ایران

وی با اشاره به موضوع اصلی بحث وعدم حضور مسئولان مالیاتی برای پاسخ گویی، افزود: در حال حاضر سیستم مالیاتی به قدری ضعیف است که نرخ واقعی را نمی تواند به درستی تعیین کند تا بر روی پاکت ها و محصولات دخانیاتی درج شود و بر آن اساس مالیات تعیین شود. وزارت صنعت نیز در این موضوع کوتاهی کرده است چرا که نظارت بر روی قیمت ها ندارد.

مسجدی تصریح کرد: موضوع دیگری که باید به آن اشاره کرد این است که تمام صنایع کشور در 15 سال اخیر ورشکست شده یا تولیدات آنها به نصف رسیده است. اما در 6 ماه اول امسال 617 میلیارد دلار برای تولیدات سیگار و دخانیات در کشور سرمایه‌گذاری شد.

وی با بیان اینکه تولیدات داخلی کشور زیاد است و توجیه آن با ورود قاچاق منطقی نیست، افزود: سوال اساسی که در این مورد مطرح می شود این است که چرا کشور آمریکا که همه ی صنایع ما را تحریم کرده است برای حضور و تولید سیگار در ایران چراغ سبز نشان می‌دهد؟

تاجدار: علت اصلی تعداد بالای مصرف سیگار در ایران قاچاق است

تاجدار، رئیس هیئت مدیره انجمن واردکنندگان و صادرکنندگان دخانیات نیز با دفاع از تامین کسری بودجه 99 از طریق مالیات بر دخانیات گفت: صنعت دخانیات کشور اگر بتواند با افزایش مالیات به کسری بودجه کشور کمک کند، خوب است اما نکته این است که همه ادارات از جمله وزارت بهداشت ، وزارت صنعت و معدن ، جمعیت مبارزه با دخانیات و .. مانند کشتی با هم هماهنگ هستند و تصمیماتی که گرفته می شود به سایر تاثیر می‌گذارد.

وی تصریح کرد: یکی از علل مهم وجود تعداد بالای دخانیات و مصرف آن در کشور، قاچاقی است که سالهاست صورت می‌گیرد. کشوری مانند ترکیه برای جلوگیری از قاچاق در کشور خود چندین اقدام را در دستور کار قرار داده است که اولین آن عضو بودن در سازمان تجارت جهانی است که همین امر تجارت ترکیه را تحت قوانین سخت گیرانه قرار می دهد.

وی ادامه داد: دومین مورد مهم این است که بخش اعظم درآمد های مالیاتی خود را برای مبارزه با قاچاق قرار داده است در صورتی که ما تنها 20 میلیارد تومان برای این مسئله اختصاص داده ایم. سومین اقدام کشور ترکیه ، مستقر کردن کمپانی های تولید سیگار در خود کشور است که این امر به تنهایی از ورودقاچاق و سیگار به ترکیه جلوگیری می‌کند.

حسینی: لابی کاری‌ دخانیاتی ها و قدرت مافیای سیگار مانع افزایش مالیات می شود

حسینی، مدیر کل مرکز بهداشت سازمان صدا و سیما با اشاره به صنعت دخانیات به عنوان سومین صنعت درآمد زا بعد از صنعت نفت و دارو،گفت: طبق آخرین آمار بیش از 12 درصد مردم کشورمان به صورت حرفه ای سیگار مصرف می‌کنند که 2 تا 4 درصد آنها را زنان تشکیل می دهند.سن اعتیاد به سیگار از 24 سالگی به 14 سالگی در کشور رسیده است و از سال87 تا الان بیش از 28 درصد به جامعه دخانیات اضافه شده است.

وی با اشاره به پیگیری های پیاپی وزارت بهداشت برای افزایش مالیات دخانیات و تصویب آن توسط مجلس و همچنین لابی کاری های صورت گرفته از سمت صنف دخانیات برای جلوگیری از این موضوع، افزود: طی جلسات متعددی که وزارت بهداشت با مجلس برای افزایش مالیات بر دخانیات برگزار می‌کند، دخانیاتی ها برای اعمال منفعت‌های خود نامه‌های متعددی به مجلس می‌دهند و با آوردن دلایلی از جمله افزایش قاچاق و بیکاری هزاران کارگر در پی افزایش مالیات بر دخانیات، از این امر جلوگیری کرده و اهمیتی برای سلامت جامعه قائل نمی‌شوند.

به گفته وی، علت اشتیاق سرمایه گذاران خارجی درکشور در این زمینه نیز بازار بزرگ و سود آوری فراوانی است که برای آنان به همراه دارد و با توجه به خصولتی بودن این صنعت هنوز تغییرات مهمی در آن صورت نگرفته است.

پور اقبالی : مقصر اصلی مرگ بر اثر دخانیات، مردم هستند

پوراقبالی،‌ نماینده وزارت صنعت و معدن نیز ضمن موافقت با افزایش مالیات بر دخانیات، گفت: اگر افزایش مالیات در این زمینه طوری باشد که عددی منطقی تعیین شود و به تولید کننده اعلام شود، می تواند بسیار کمک کننده باشد.

وی در پاسخ به سوال بینندگان در خصوص مقصر اصلی مرگ میر و سرطان‌ها بر اثر مصرف دخانیات و عدم ورود حاکمیت به این مسئله، گفت: قطعاً مقصر اصلی خود مصرف کننده ها هستند. مردم با علم به اینکه سیگار بسیار مضر است، همچنان به مصرف آن ادامه می‌دهند و تولیدکننده ها نیز برای پاسخ به تقاضای ایجاد شده اقدام به تولید می‌کنند.

منبع:فارس

انتهای پیام/

بازگشت به صفحه رسانه‌ها

بزرگترین کشور جهان را بهتر بشناسیم

بزرگترین کشور جهان

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که بزرگ ترین کشور از لحاظ مساحت در کدام نقطه از کره زمین واقع شده است؟ در مقالات مختلف بارها به معرفی پرجمعیت ترین کشور های جهان پرداخته شده، اما بزرگ ترین کشور جهان صرفا پرجمعیت ترین آن نیست. همانطور که می دانید در حدود 148,940,000 کیلومتر مربع از مساحت کره زمین را خشکی ها تشکیل داده اند، در حدود 17,098,243 کیلومتر مربع از مساحت خشکی ها متعلق به کشور روسیه می باشد، همین امر سبب شده که عنوان بزرگترین کشور جهان را بدست آورد.

 

 

روسیه

 

بزرگترین کشور جهان


همانطور که پیش تر به آن اشاره شد، روسیه با مساحتی بالغ بر 17 میلیون کیلومتر مربع وسیع ترین کشور جهان به حساب می آید، لازم به ذکر است که مساحت این کشور در حدود 7 میلیون کیلیومتر مربع بیشتر از دومین کشور وسیع جهان (کانادا) می باشد، همین امر سبب شده است که روسیه مالک بی چون و چرای این عنوان باشد.
شاید برای شما هم سوال باشد که آیا وسیع ترین کشور جهان، پر جمعیت ترین آن هاست؟ جواب این سوال خیر بوده، زیرا همانطور که می دانید کشور چین با جمعیتی بالغ بر 1.3 میلیارد نفر، پرجمعیت ترین کشور دنیا بوده و روسیه با جمعیت 146 میلیون نفر، نهمین کشور پرجمعیت جهان به حساب می آید، گردشگران تور روسیه لازم است بدانند که وسعت بسیار زیاد این کشور سبب شده است که تراکم جمعیت آن 8 نفر به ازای هر کیلیومتر مربع باشد.
جالب است بدانید که ایران با مساحتی در حدود 1,648,195 کیلومتر مربع به عنوان هجدهمین کشور وسیع دنیا و دومین کشور وسیع خاورمیانه شناخته می شود، با توجه به مساحت ایران می توان گفت مساحت روسیه 10 برابر بیشتر از ایران است.

 

بزرگترین کشور جهان


جغرافیا روسیه


روسیه در شمال آسیا قرار گرفته و با 14 کشور مرز زمینی دارد، همانطور که می دانید بخشی از روسیه در قاره آسیا و بخشی از آن در قاره اروپا قرار گرفته است، همچنین این کشور مرز های آبی بسیاری نظیر دریای خزر، اقیانوس آرام، دریای بالتیک، دریای سیاه و اقیانوس منجمد شمالی دارد که از طریق آن ها با کشور های بسیاری در ارتباط است.
از همسایگان زمینی روسیه در قاره آسیا می توان به چین، گرجستان، آذربایجان، مغولستان، کره شمالی و قزاقستان اشاره نمود، همچنین کشور های هم مرز روسیه در اروپا عبارت اند از فنلاند، بلاروس، استونی، اکراین، لیتوانی، لهستان و نروژ. لازم به ذکر است که وسیع ترین مرز این کشور با قزاقستان و کمترین آن با کره شمالی می باشد.
وسعت بسیار زیاد این کشور سبب شده است که دارای 9 اقلیم آب و هوایی مختلف باشد، همچنین این کشور 9 منطقه زمانی دارد، به همین دلیل ساعت استان کالینینگراد 1 ساعت عقب تر از مسکو و ساعت مناطق شرقی روسیه، 8 ساعت جلوتر از مسکو می باشد.
گردشگران لازم است بدانند که روسیه در دسته کشور هایی که بیشترین ذخایر آب شیرین را دارند، قرار گرفته، گفتنی است که دریاچه بایکال واقع در جنوب سیبری با مساحتی در حدود 32 هزار کیلیومتر مربع، بزرگترین و عمیق ترین دریاچه جهان و منبع آب قابل شرب در دنیا به حساب می آید.

 

شهر های روسیه


شهر های مهم روسیه


بزرگ ترین کشور جهان طبیعتا باید دارای شهر های بسیاری باشد، جالب است بدانید که این کشور در مجموع دارای 12 شهر با جمعیت بیش از 1 میلیون نفر، 201 شهر با جمعیت 100 هزار تا 1 میلیون نفر، و 1294 شهر با جمعیت زیر 100 هزار نفر می باشد. 


شهر های پر جمعیت و مهم روسیه


•    مسکو : پایتخت روسیه با جمعیتی در حدود 12 میلیون نفر
•    سن پترزبورگ : 5 میلیون نفر
•    نووسیبیرسک : 1.3 میلیون نفر
•    یکاترینبورگ : 1.3 میلیون نفر
•    نیژنی نووگورود : 1.2 میلیون نفر
•    امسک : 1.1 میلیون نفر
•    چلیابینسک : 1 میلیون نفر
•    روستوف تا دونو : 1 میلیون نفر
•    اوفا : 1 میلیون نفر
•    ولگاگراد : 1 میلیون نفر

 

آب و هوای روسیه

 

آب و هوای روسیه


وسعت بسیار زیاد این کشور باعث شده است که آب و هوای بخش های مختلف آن تفاوت عمده ای با یکدیگر داشته باشند، همچنین بیشینه و کمینه دمای روسیه اختلاف بسیاری با یکدیگر دارند، دمای هوای برخی بخش های روسیه در طول فصل تابستان به 37 درجه سانتی گراد می رسد، با فرا رسیدن فصل زمستان دمای هوای مناطق شمالی روسیه بخصوص سیبری به منفی 30 درجه سانتی گراد خواهد رسید.
به طور کلی ماه های مرداد و شهریور به دلیل گرم بودن هوا زمان مناسبی برای سفر به روسیه به حساب نمی آیند، همچنین اگر قصد سفر به روسیه در فصل زمستان را دارید، بهتر است که لباس گرم به همراه داشته باشید، زیرا در این فصل بارش برف در تمام نقاط این کشور وجود داشته و دمای هوا در اکثر موارد زیر صفر درجه سانتی گراد است. لازم به ذکر است که زمستان های روسیه بسیار زیبا بوده، همچنین در طول این فصل تفریحات زمستانی بسیاری در نقاط مختلف آن وجود دارد. در ادامه به بررسی آب و هوای شهر های مهم روسیه خواهیم پرداخت.

 

زمستان های روسیه


 مسکو: آب و هوای این شهر سرد و مرطوب بوده، مسکو تابستان هایی مرطوب و زمستان هایی بسیار سرد دارد، فصل تابستان در این شهر تقریبا 1 تا 2 ماه به طول می انجامد، اما زمستان های آن بسیار طولانی بوده به شکلی که بارش برف از ماه آبان شروع شده و تا اسفند به طول می انجامد. بهترین زمان سفر به این شهر فصل بهار بوده که دمای هوا در حدود 14 تا 20 درجه سانتی گراد است.


 سوچی: قرار گرفتن این شهر در کنار دریای سیاه سبب شده است که آب و هوایی نیمه استوایی داشته باشد، آب و هوای سوچی نسبت به سایر نقاط روسیه مناسب تر است، دمای هوا در طول فصل تابستان حدود 25 درجه سانتی گراد و در زمستان به 8 درجه سانتی گراد می رسد، همچنین لازم به ذکر است که میانگین دمای هوای سوچی در طول سال 17 درجه سانتی گراد است.


سن پترزبورگ: این شهر نیز مانند مسکو دارای آب و هوایی بسیار سرد می باشد، زمستان ها در سن پترزبورگ طول روز ها کم شده و با فرا رسیدن شب، یخ بندان و بارش برف آغاز می گردد، در طول این فصل کمتر گردشگری را در سطح شهر مشاهده خواهید کرد، اما در این فصل هزینه ها در شهر بسیار کاهش یافته و فستیوال های جالبی برپا می گردد که بازدید از آن ها خالی از لطف نیست.


به طور کلی می توان گفت مناطق جنوبی روسیه دارای آب و هوایی مناسب تر نسبت به مناطق شمالی آن می باشند، اما اگر به ورزش های زمستانی علاقمند هستید، مناطق شمالی این کشور بهترین مکان برای شما به حساب می آید.

 

نقشه روسیه

 


امتیاز 5 از 5 | از بین 100 امتیاز دهنده به بزرگترین کشور جهان

نظرات کاربران

مهسا 6 تیر 98
4
جالبه که با این وسعت، پرجمعیت ترین کشور یا حتی دومیش هم نیست
علی

چه کسی می‌تواند این همه رسانه‌اجتماعی را مدیریت کند؟

چه کسی می‌تواند این همه رسانه‌اجتماعی را مدیریت کند؟

پیشنهاد می‌کنم قبل از ورود به دنیای کمپانی‌ها و صرف منابع ارزشمند و محدود خود برای رسیدن به آرزوهایی که در رسانه‌های اجتماعی در سر دارید، یک حسابرسی سریع انجام دهید. این حسابرسی برای هدر نرفتن تلاش‌های شما و داشتن انتظارات واقع‌بینانه از این دنیاست.

بازاریابی در رسانه‌های اجتماعی تحت‌تاثیر چندین مؤلفه قرار دارد که هر کمپانی با هر شکل و اندازه‌ای باید آن را در نظر بگیرد. شاید بدون اینکه از آن آگاه باشید همین حالا نیز تمامی این مؤلفه‌ها را دارید.

پرسش‌هایی که برای بررسی فعالیت‌های رسانه‌ای باید از خود بپرسید:

  • به اندازه کافی صبور هستید؟
  • فردی در زندگی شما وجود داشته است که ساعت‌ها در هفته زمان صرف او کرده باشید؟
  • تمایلی به اشتراک محتوای دیگران در کانال خود دارید؟
  • آیا تابه‌حال محتوایی غیرتجاری ایجاد کرده‌اید؟
  • تاب تحمل و حل انتقادات افراد را دارید؟
  • راهکاری برای تبدیل کاربران به بازدیدکنندگان ثابت در سر دارید؟
  • توانایی یافتن افرادی که در رسانه اجتماعی درباره کمپانی شما صحبت می‌کنند را دارید؟

جواب شما به چند مورد از این سوالات “بله” بود؟

اعتراضات رایج از طرف مدیران درباره رسانه‌های اجتماعی

با استفاده از این نمونه اعتراضات رایجی که دررابطه‌با رسانه‌های اجتماعی از طرف صاحبان مشاغل و مدیران اجرائی طی مصاحبه‌ها به گوش ما می‌رسد را بررسی می‌کنیم.

اعتراض اول:

  • ما وظیفمون رو برای اشتراک پست انجام می‌دهیم، ولی انگار اصلا کسی نیست که اونارو ببینه.
  • تنها جوابی که دارم این است: هیچ‌یک از ما توانایی کنترل کردن الگوریتم مرموز رسانه‌های اجتماعی را ندارد، ولی آنچه تحت اختیار ماست، کنترل مشارکت کاربران است.

اعتراض دوم:

  • هیچ نیازی به کمپانی ما نیست. اینجا جای کمپانی‌های B2C است نه ما. کمپانی ما یک کسب‌وکار B2B است.
  • مطالعه‌ای که در سال 2016 توسط CMI انجام شده است، نظر دیگری دارد:

“ازآنجایی‌که بازاریابان B2B استراتژی بازاریابی محتوای مستندی در اختیار دارند، نتایج بهتری دررابطه‌با تاکتیک‌های بازاریابی محتوا، پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی و متدهای پولی توزیع محتوا به دست می‌آورند.”

اعتراض سوم:

  • امتحان کردیم؛ نشد که نشد!
  • دقیقا چه چیزی را امتحان کردید؟ از چه راهی امتحان کردید؟ در چه رسانه‌ای امتحان کردید؟ مهمتر از همه معیارهای شما چه چیزهایی بودند؟ چند وقت یکبار معیارهای خود را دنبال می‌کردید؟

کارهایی که انجام می‌دهید و اطلاعاتی که استفاده می‌کنید را مستند کنید تا در مراحل بعدی از آنها استفاده کنید. این سند را با تیم خود به اشتراک بگذارید.

اعتراض چهارم:

  • چی؟؟؟!!! کی میتونه این همه رسانه رو مدیریت کنه؟ حتی نمیدونم آخرش به کارم بیاد یا نه!
  • زمان ارزشمند است. هم زمان شما و هم زمان متخصصان و هم زمان مخاطبان. ولی باید درک کنید که ابزارهای موردنیاز بازاریابان رسانه‌های اجتماعی نیز ارزان نیستند. بایستی کسر بزرگتر زمانتان را صرف توسعه کسب‌وکار و تخصص خود کنید؛ نه صرف یادگیری رسانه‌های اجتماعی.

اعتراض پنجم:

  • همین حالا هم یک سایت دارم که فکر می‌کنم کافی باشد.
  • پیتر روسلر حرف خوبی زده است:

“داشتن وب‌سایت تنها نشانگر وجود یک برند است؛ ولی داشتن رسانه اجتماعی نشان‌دهنده فعال بودن آن برند.”

این مورد را بدون اضافه کردن هیچ حرف دیگری رها میکنیم؛ چرا که روسلر چیزی برای گفتن باقی نگذاشته است.

آیا تلاش‌های شما در رسانه‌های اجتماعی به ثمر خواهد رسید؟

تعجب آمریکا از حضور میلیونی در مراسم تشییع شهدا!

A شناسه خبر: ۱۰۱۷۱

مهندس جسین بسکابادی / این شناخت امریکا از مردم ایران است

یک مشاور وزارت خارجه آمریکا در واکنش به حضور غیرقابل وصف مردم در مراسم‌های وداع با پیکر شهدای عملیات تروریستی آمریکا، می‌گوید، این حضور را به حساب حمایت از حکومت ایران نگذارید، اگر مردم شرکت نکنند بازداشت یا کشته می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری نشان :

«لن خودورکوفسکی» مشاور وزارت خارجه آمریکا در واکنش به حضور میلیونی مردم ایران در مراسم‌های تشییع پیکر سپهبد شهید سردار قاسم سلیمانی مدعی شد که این جمعیت با تهدید و زور در این مراسم‌ها حاضر شده‌اند.

وی در توییتر نوشت: «تعداد زیاد حضور در مراسم تشییع سلیمانی را به حساب حمایت از رژیم نگذارید. وقتی در یک دیکتاتوری زندگی می‌کنید، گزینه دیگری ندارید. شما یا در تظاهرات شرکت می‌کنید، یا بازداشت یا کشته می‌شود...»

پیشنهاد امروز

طراحی چهره سردار شهید سلیمانی با ۵۵ هزار اثر انگشت توسط هنرمند سبزواری

16 دی 1398

پرجمعیت ترین کشورهای جهان در سال ۲۱۰۰ میلادی

مهر/با بررسی روند افزایش جمعیت کشورها، پیش‌بینی می‌شود که در سال ۲۱۰۰ هند پرجمعیت ترین کشور دنیا شود.

به گزارش پایگاه خبری نشان :

xRZ8cZg0DAF5

با این ۱۰ مورد چربی شکم را سه سوته آب کنید!

کدخبر: 943576 ارسال به دیگران پرینت

با این ۱۰ مورد چربی شکم را سه سوته آب کنید!

خوردن میوه می‌تواند جایگزینی برای هوس شما به خوردن شیرینی جات باشد. ممکن است در ابتدا برای جبران تمایل به شیرینی مقدار زیادی میوه بخورید اما این موضوع کم کم از بین می‌رود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ چربی شکم موضوعی است که بیشتر از ناخوشایند بودن، خطرناک است چرا که این چربی هرمونی را آزاد می‌کند که باعث دیابت و التهاب شده و همچنین با بیماری‌های قلبی و عروقی، سرطان پستان و مشکلات کیسه صفرا مرتبط است. این ۱۱ مورد به شما کمک می‌کند تا چربی شکم را از بین ببرید.

۱. آب و نوشیدنی‌های بدون شکر  بنوشید

تا جایی که می‌توانید نوشیدن مایعات شیرین را محدود کنید؛ چرا که کبد شما نمی‌تواند فروکتوز اضافی را متابولیزه کند و آن را تبدیل به چربی کرده و در شکم ذخیره می‌کند.

 در عوض، آب، چای تلخ، قهوه سیاه و چای سبز ۴ نوشیدنی‌ای هستند که برای جلوگیری از کم آبی بدن شناخته شده و ممکن است متابولیسم بدن شما را افزایش بدهند.

۲. کمتر شکر بخورید

از خوردن قند و شکر و شیرین کننده‌های مصنوعی خودداری کنید. نخوردن قند یعنی مصرف نکردن نوشابه، آب میوه و انواع شیرینی و آب نبات.

بیشتر از قبل به برچسب روی خوراکی‌ها و جدول کالری آن توجه کنید. همچنین حواستان باشد که ممکن است یک سالاد کم کالری بخورید اما سس اضافه شده به آن کالری بالایی داشته باشد.

اگر همین الان کابینت خود را باز کنید و به طور تصادفی یکی از خوراکی‌های مورد علاقه خود را بیرون بیاورید و جدول کالری آن را چک کنید، احتمالا قند زیادی در آن وجود دارد.

۳. میوه بخورید

خوردن میوه می‌تواند جایگزینی برای هوس شما به خوردن شیرینی جات باشد. ممکن است در ابتدا برای جبران تمایل به شیرینی مقدار زیادی میوه بخورید اما این موضوع کم کم از بین می‌رود.

میوه با وجود اینکه حاوی قند است، خوراکی سالمی است و باعث می‌شود تا مغز شما هرمون‌هایی آزاد کند که احساس سیری کنید.

میوه همچنین حاوی مقادیر زیادی فیبر و مجموعه‌ای از ویتامین‌ها و انتی اکسیدان‌ها است.

۴. سبزیجات بخورید

سبزیجات را به صورت خام، بخارپز و تفت داده شده بخورید.

سبزیجات حاوی ویتامین، مواد معدنی ، آنتی اکسیدان ها و سایر مواد مغذی مهم هستند و هر رنگ از سبزیجات حاوی مواد مغذی مختلفی است و مانند میوه‌ها فیبر زیادی دارند.

به یاد داشته باشید که کره ، پنیر ، مایونز و سس‌های دیگر را به سبزیجات خود اضافه نکنید و اگر سبزیجات را کباب کردید از اضافه کردن روغن زیتون و نارگیل غافل نشوید.

۵. گوشت بخورید

گوشت بدون چربی مانند گوشت گاو، مرغ، تخم مرغ کامل و ماهی در مبارزه با چربی شکم عالی عمل می‌کنند. همچنین پروتئین‌های گیاهی مانند لوبیا، حبوبات، کینوا برای از بین بردن چربی شکم بسیار عالی هستند.

البته فواید گوشت شامل محصولات فرآوری شده گوشتی نیست. چرا که این محصولات حاوی مواد افزودنی سرطان‌زا و میزان زیادی از نمک است که این نمک باعث نفخ شده و از کاهش وزن جلوگیری می‌کند.

۶. از مصرف کربوهیدرات‌های تصفیه شده دوری کنید

هرچند که میوه‌ها، حبوبات و محصولات لبنی کربوهیدرات دارند، همه کربوهیدرات‌ها یکسان نیستند. برای از بین رفتن چربی شکم باید از مصرف کربوهیدرات های تصفیه شده اجتناب کرد. چرا که این دسته از کربوهیدرات‌ها از قند به چربی تبدیل می‌شوند و همچنین اشتهای شما را افزایش می‌دهند.

کربوهیدرات‌های تصفیه شده شامل آرد سفید، نان و برنج، شیرینی، انواع سس، ماکارونی، سودا، تنقلات، پاستا و غلات صبحانه است.

 

۷. از غلات سبوس دار استفاده کنید

روزانه کمتر از ۵۰ گرم از غلات سبوس‌دار استفاده کنید. صدها دانه کامل وجود دارند که منبعی عالی برای پروتئین گیاهی هستند.

۸. فیبرهای ویسکوز مصرف کنید

فیبرهای محلول دسته‌ای از فیبرها هستند که به خود آب جذب می‌کنند و یک لایه ژلی ضخیم تشکیل میدهند که ویسکوز نام دارند که زمان زیادی برای گذشتن از روده لازم دارد؛ درنتیجه به مدت طولانی‌تری احساس سیری خواهید کرد و همچنین با حرکت کند غذا در روده مواد مغذی بیشتری جذب می‌شود.

فیبر ویسکوز در غذاهایی مانند جو دوسر، لوبیای خشک شده، آجیل، جو، تخم کتان، پرتقال، سیب و هویج وجود دارد.

 

۹. مصرف دانه چیا را به رژیم غذایی خود اضافه کنید

دانه چیا به طور استثنایی منبع ویتامین‌ها، مواد معدنی، آنتی اکسیدان‌ها، فیبر، پروتئین و چربی‌های سالم است. دانه‌های چیا را روزانه به صورت خام، خیس شده در آب میل کنید یا به جو دوسر، غلات، ماست، سبزیجات یا برنج اضافه کرده و دو بار در روز حدود ۱.۵ قاشق غذاخوری میل کنید.

۱۰. ورزش

ورزش بسیار مهم است. اضافه کردن ورزش هوازی به فعالیت‌های روزانه باعث از بین رفتن چربی شکم می‌شود.

ادامه ورزش پس از کاهش وزن باعث می شود که دوباره وزن‌تان اضافه نشود. سعی کنید روزانه ۱۵ دقیقه ورزش هوازی داشته باشید؛ ورزش هوازی شامل فعالیت‌هایی مانند پیاده روی، دویدن، شنا و دوچرخه سواری است.

باغ گیاه شناسی مشهد

نقدها:
گزارش
باغ گیاه شناسی مشهد
توصیه شده توسط کاربر

باغ گیاه شناسی مشهد واقع در خیابان بلوار جمهوری است که دارای مساحت ۲۵هکتار و در غالب ۱۱ کلکسیون از ترکیب هنر معماری و معماری منظر و علم گیاه شناسی است که در سال ۱۳۹۲افتتاح شد.این باغ با توجه به تنوع در نوع درخت و گل و گیاه پیشنهاد می شود حتما دوست داران گل و گیاه از آن دیدن کنند بهترین زمان بازدید فصل بهار و تابستان است.عکس هایی که مشاهده می کنید در فصل زمستان گرفته شده

نوع سفر: