دیدار دیار بسکاباد

ارگان رسمی انجمن خیریه بسکاباد

دیدار دیار بسکاباد

ارگان رسمی انجمن خیریه بسکاباد

جلسه ماهیانه بسکابادیهای مقیم مشهد

جلسه ما هیانه بسکابادیهای مقیم مشهد همزمان با نماز مغرب در مخل منزل برارد گرامی حسین بسکابادی ( حسن غلامرضا ) مئیر واقع در قاسم اباد - بلوار فلاحی بر گذار میشود از عموم همشهریان گرام درخواست میشود حضور بهم رسانند

این جلسه که به شرکت تعداد بسیاری از همشهریان برگذار گردید گزارشی  از اخرین اقدامات در خصوص 

1- احدات جاده کمذبندی بسکاباد و اخذ رضایت از همشهریان 

2- ضرورت تاسیس انجمن خیریه بسکاباد بعنوان زیر ساخت امور عمرانی بسکاباد

3- مراسم در گذشت حاجی محمد  حافظی پور (فولاد  )- زن عموی اقای حسن رضایی - حاج علی صالحی کارشک 

و بامیزبانی از اقای مهندس حاج حسین امینی از همشهریان خدوم خطه قاینات و سخنرانی ایشان ادامه یافت و سپس با نوازندگی استاد محمد بسکابادی پایان یافت 

اشتغال مهندسین جوان

مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی:

زمینه اشتغال ۲۰۰۰ مهندس کشاورزی فراهم شد

شناسه خبر: 973139 سرویس: اقتصادی
مهندس کشاورزی

مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی گفت: با توجه به برنامه‌های این شرکت در بهبود مدیریت زنجیره عرضه نهاده‌های کشاورزی زمینه حضور ۲۰۰۰ مهندس کشاورزی عضو سازمان نظام مهندسی کشاورزی وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی سازمان نظام مهندسی کشاورزی ایران، یزدان سیف، مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در دیدار با احمد کبیری، رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور خواستار استفاده از توان کارشناسان و شرکتهای خدمات فنی مهندسی عضو سازمان شد.

بنا بر این گزارش مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی با بیان این مطلب گفت: با توجه به برنامه های شرکت در بهبود مدیریت زنجیره عرضه نهاده‌های کشاورزی زمینه حضور 2000 مهندس کشاورزی عضو سازمان وجود دارد.

سیف، با اشاره به ظرفیت بالای کارشناسی در سازمان نظام مهندسی کشاورزی برای ارائه خدمات مشاوره ای اظهار داشت: پاسخگویی به نیاز کشاورزان به عنوان ذی نفعان اصلی از مهمترین اهداف زنجیره نهاده کشاورزی است که با انتقال علوم و دانش روز به کشاورزان این امر محقق می شود.

به گفته وی در راستای بهبود کارکرد زنجیره نهاده کشاورزی باید بخش خصوصی و تشکلهای حرفه ای وارد عرصه شوند و در این میان ارتباط مستمر کارشناسان سازمان با کشاورزان می تواند ما را به اهدافمان نزدیک کند.

سیف به راه اندازی باشگاه مشتریان اشاره کرد و گفت: در این باشگاه خدمات مختلفی از جمله فنی، مالی، مشاوره‌ای، بازرگانی و اطلاع‌رسانی به کشاورزان ارائه می‌شود تا بتوان به اهداف بهره‌گیری مطلوب‌تر از نهاده‌ها دست یافت.

مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی سه عامل را در موفقیت زنجیره تامین نهاده مهم دانست و افزود: ارتباط مستمر با کشاورز، استمرار در نوآوری و خلق ارزش افزوده برای کشاورز عوامل کلیدی دستیابی به این موفقیت هستند.

احمد کبیری سازمان نظام مهندسی کشاورزی را بهترین گزینه برای انتقال دانش به بخش کشاورزی عنوان کرد و گفت: هم اکنون سازمان حدود 2000 شرکت خدمات فنی مهندسی فعال در سراسر کشور دارد که 14500 نفر کارشناس عضو سازمان در آنها مشغول ارائه خدمت به بخش کشاورزی هستند.

کبیری، بر تخصص، تجربه و آشنایی کارشناسان و شرکتهای خدمات فنی مهندسی با بخش کشاورزی تاکید کرد و افزود: ما در سازمان آمادگی داریم تا هرگونه همکاری لازم را با شرکت خدمات حمایتی کشاورزی داشته باشیم تا بتوانیم ضریب نفوذ دانش در بخش کشاورزی را افزایش دهیم. 

انتهای پیام//

میهمان این هفته 94/10/26 جناب اقای تقی دانش طلب ( کربلایی غلام )

به سال 1337 در بسکاباد بدنیا امد . تحضیلات ابتدایی را در دبستان بسکاباد اغاز نمود . در زازله مخوف نهم شهریور 1347 پدر و مادر را از دست داد و به همراه بردار بزرگش علی اقا جهت ادامه تحصیل راهی گناباد و تا مقطع سیکل تحصیل سپس با توجه به علاقه وافر به تدریس و امور فرهنگی  راهی دانشسرای سبزوار میشود 

.............................................

.........................................

پساز 30 سال خدمت صادقانه در سنگر علم و دانش در سال                              در اموزش و پرورش بازنشته میشود 

ایشان با عشق ویزه به بسکاباد هم اکنون در هفته حداقل 2 روز در بسکاباد مستقر و منزل را باسازی و مشغول امر کشاورزی میباشد 

اخرین اخبار شرکت تعاونی مسکن فجر خاوران

با عنایت به پیگیری صورت گرفته در خصوص پروزه های در دست اقدام طی ماه گذشته مراتب ذیل مورد اقدام قرار گرفت .

پروزه عشرت اباد - مراتب

کارافرینی در ایران

دلایل شکست کــارآفرینان و راه‌هــــای مقـابله با آن
26 آذر 1391 14:58
استادیار دانشگاه تهران «کم تجربگی یا بی‌تجربگی در ایجاد و اداره کسب و کار» را مهم‌ترین دلیل شکست کارآفرینان ایرانی عنوان کرد.از دیگر دلایل شکست کارآفرینان در ایران چالش بازاریابی و فروش است. بسیاری از کارآفرینان ایرانی نیازهای بازار را نمی‌شناسند و پژوهش‌های مربوط به بازار را به درستی انجام نمی‌دهند.

استادیار دانشگاه تهران «کم تجربگی یا بیتجربگی در ایجاد و اداره کسب و کار» را مهمترین دلیل شکست کارآفرینان ایرانی عنوان کرد.

دکتر قنبر محمدی الیاسی در گفتوگو با خبرنگار بازارکار، با اعلام این مطلب افزود: از دیگر دلایل شکست کارآفرینان در ایران چالش بازاریابی و فروش است. بسیاری از کارآفرینان ایرانی نیازهای بازار را نمیشناسند و پژوهشهای مربوط به بازار را به درستی انجام نمیدهند. همچنین پیشبینی درستی از رفتار رقبا ندارند و شبکههای توزیع را به شکل صحیح آن نمیشناسند. بسیاری از کارآفرینان ایرانی اقدام به نوآوریهای افراطی و نامتناسب با بازار میکنند که در نهایت موجب شکست کسب و کار آنان میشود.

شراکت نامناسب

 استادیار دانشگاه تهران، شراکت نامناسب را از دلایل شکست کارآفرینانی ایرانی عنوان کرد و افزود: نداشتن دقت مناسب در انتخاب شرکاء؛ یکسان بودن تخصص شرکاء؛ داشتن تعارف زیاد و ابراز نکردن مخالفتها و دخالت دوستیها در شراکت از مشخصات یک شراکت نامناسب است.

 

انعطافناپذیری در روش و مشکلات مالی

محمدی الیاسی انعطافناپذیری در روش را از دیگر دلایل شکست کارآفرینان ایرانی عنوان کرد و گفت: متاسفانه بسیاری از کارآفرینان ایرانی در تغییر روشها و شیوههای انجام کار یا جایگزین کردن راهکارهای مناسب به جای شــیوههای متداول با توجه به تغییرها و تحولها در موقعیت، ناتوانند.

وی ضغف و توجه نکردن به تامین مالی مناسب و مدیریت نقدینگی برای بقاء و گسترش کسب و کار را از دیگر دلایل شکست کارآفرینان ایرانی عنوان کرد.

وابستگی به مسیر خطا

الیاسی وابستگی به مسیر خطا را یکی دیگر از عوامل شکست کارآفرینان ایرانی عنوان کرد و تصریح کرد: بسیاری از شرکتها در تصمیمها و فعالیتهای مرتبط با ایجاد کسب و کار یا تعریف پروژهها، دچار شیفتگی شده و پس از بروز و آشکار شدن نشانههای اولیه مشـکل و خطا، تمــایلی به پذیرش آن ندارند. در نتیجه تا جایی ادامه میدهند که مشکل به یک بحران تبدیل شده و گاهی به تعطیلی و انحلال کسب و کار منجر میشود.

وی افزود: پایبندی مستمر به یک تصمیم تاریخی و دانشی مربوط به ایجاد و اداره کسب و کار در مواجهه با موقعیتها و پروژههای کاری بعضاً متفاوت، از نشانههای مشهود وابستگی به مسیر خطاست.

 

نامساعد بودن فضای کسب و کار

این استادیار دانشگاه تهران در ادامه، به نامســاعد بودن فضای کسب و کار به عنوان یکی دیگر از عوامل شکست کارآفرینان ایران اشاره کرد و گفت: تغییر سیاستهای دولت و بهکارگیری سیاستهای سلیقهای؛ ناسالم بودن محیط کسب و کار؛ بیثباتی مدیران و کارفرمایان دولتی؛ وجود قوانین نامناسب و غیرحمایتی؛ نبود اطمینان محیطی؛ نامناسب بودن بازار؛ بهره بالای وامهای بانکی و... از مهمترین عوامل نامساعد شدن محیط کسب و کار در ایران هستند.

وی تاکید کرد: برای اینکه یک محیط کسب و کار مساعد باشد ضرورت دارد که قوانین حاکم بر این حوزه مناسبسازی شوند و در راستای حمایت از کارآفرینان تنظیم و تدوین شوند. کارآفرینان نیاز دارند قواعد حاکم بر فعالیتهای اشتغالی و اقتصادی کشور از ثبات و پایداری لازم برخوردار باشند و دسترسی آنان به منابع و امکانات مورد نیاز فراهم باشد.

 

دلایل شکست کارآفرینان خارجی

الیاسی سپس به دلایل شکست کارآفرینان خارجی نیز اشاره کرد و گفت: نتایج یک تحقیق که درباره 250 شرکت مستقر در دوره «سیلیکون» انجام شد، نشان دادکه 50 درصد شرکتهای مطالعه شده با شکست مواجه شده، 32 درصد از این شرکتها ادغام یا فروخته شده و تنها 18 درصد از آنان رشد کرده و فعالیت خود را گسترش دادهاند.

وی ادامـــه داد: «برونو» از پژوهشـگران و صاحبنظران حوزه کارآفرینی در مطالعهای که در زمینه دلایل شکست کارآفرینان انجام داده دلایل مختلفی را برای ناکامی این افراد در دسترس به اهداف خود برشمرده است که از مهمترین آنها میتوان به مشکلات محصول، بازاریابی، مالی، مدیریت و پرسنلی نام برد.

الیاسی تصریح کرد: براساس تحقیق «برونو» مشکلات و ضعفهای گروه مدیریتی مهمترین دلیل شکست کارآفرینان شناخت شده است. 90 درصد کسانی که در نظرسنجی «برونو» شرکت کردهاند این عامل را به عنوان عامل شکست کسب و کار خود معرفی کردهاند.

این استادیار دانشگاه تهران با اعلام اینکه برخی از اندیشمندان نحوه تصمیمگیری کارآفرینان را به عنوان یکی از دلایل شکست آنان قلمداد میکنند، گفت: علت این است که کارآفرینان در تصمیمگیریها از میانبرهای شناختی یا همان روش شهـودی بهره میگیرند.

 

نقش عوامل بیرونی و درونی

 در شکست کارآفرینان

الیاسی سپس به نتیجه تحقیق «زاکاراکیس و همکارانش» در ارتباط با دلایل شکست کارآفرینان اشاره کرد و گفت: «زاکاراکیس و همکارانش» در پژوهشهای خود به بررسی شکست کارآفرینان پرداخـتهاند. آنان در مطالعههـــای خــود 8 شرکت شکست خورده که از جمله شرکتهای تولیدی فعال در عرصه فناوریهای برتر بودند، بررسی کردند. براساس نتایج بررسیهای آنان، 58 درصـد از کارآفرینان علـت شـکسـت کسب و کار خود را به عوامل درونی مانند راهبرد مدیریتی ضعیف و کمبود سرمایه نسبت دادهاند.

وی افزود: این در حالی است که 75 درصد سرمایهگذاران مخاطرهپذیر علت شکست همان شرکتها را به عوامل بیرونی و خارج از کنترل کارآفرینان مربوط دانستهاند. آنان عاملهایی همچون: رقابت شدید؛ نرخ رشد کم بازار و کوچک بودن اندازه بازار را به عنوان علل شکست خود برشمردهاند.

 

تعابیر مختلف

 از شکست کسب و کار

استادیار دانشگاه تهران در ادامه به تعابیر مختلفی که از شکست در کسب و کارهای مختلف وجود دارد اشاره کرد و گفت: در این زمینه 3 دیدگاه مختلف وجود دارد. دیدگاه اول شکست را معادل تعطیل شدن و انحلال کسب و کارمطرح میکند. در دیدگاه دوم، شکست معادل شکست تجاری و یا به کسب و کاری اشاره دارد که با مشکلات و چالشهای اساسی مواجهه میشود و ورشکست میشود. کاهش شدید درآمدهای سازمان و یا افزایش شدید هزینهها و همچنین از دست دادن یا نرسیدن به سهم بازار از مهمترین دلایل شکست کسب و کار در این دیدگاه است. در دیدگاه سوم شکست به عنوان دست نیافتن کارآفرینان به اهداف تعیین شده در زمان تاسیس یا مدیریت کسب و کار خود، معرفی شده است.

 

پیامدهای شکست کارآفرینان

الیاسی در ادامه به پیامدهای شکست کارآفرینان اشاره کــرد و خاطر نشـان کرد: شکسـت کارآفرینان پیامـدهـــای مختلفی به همراه دارد که از مهمترین آنها میتوان به مشکلات اقتصادی، اجتماعی، فیزیوژیک، روحی و روانی و همچنین هزینه فرصت از دست رفته اشاره کرد.

 

نحوه مقابله با شکست

این استادیار دانشگاه تهران سپس به نحوه مقابله با شکستها و اشتباهات کاری کارآفرینان ایرانی اشاره کرد و گفت: برای این منظور ضرورت دارد که مشکل تشخیص و پذیرفته شود و دلایل و ریشههای این مشکل شناخته شوند. پس از آن باید خطاها اصلاح و از شکست جلوگیری شود. همچنین نباید اجازه دادکه شکست تبدیل به بحران شود. در نهایت اینکه باید تلاش شود که در آینده خطاهای صورت گرفته، تکرار نشوند. بسیاری از کارآفرینان موفق ایرانی اقدامات مذکور را در جهت رفع مشکلات و خطاهای کسب و کار خویش برگزیدهاند.

 

استفاده از آموختههای

 حاصل از تجربه اشتباهات

الیاسی همچنین به آموختههای حاصل از تجربه اشتباهات و شکستهای کاری کارآفرینان ایرانی اشاره کرد و گفت: احتیاط و دقت بیشتر؛ فراگرفتن اصول شراکت؛ کسب دانش، تجربه و ارتباطات جدید؛ افزایش مهارت کارآفرینانه؛ پیشبینی راههای جایگزین؛ تغییر روش و یادگیری تیمی مهمترین آموختههای کارآفرینان موفق ایرانی از تجربه اشتباهات خود است.

استادیار دانشگاه تهران، در پایان یادگیری کارآفرینان از خطاها، اشتباهات و شکستها را مهمترین روش یادگیری آنان اشاره کرد و تصریح کرد: 60 تا 70 درصد مهارتهای کارآفرینی از طریق یادگیری غیررسمی صورت میگیرد که یادگیری از خطاها، اشتباهات و شکستها مهمترین روش در این نوع از یادگیری است.

گفت وگو: حجت سوری

 

دلایل شکست کارآفرینان در سال ۲۰۱۴

حواس پرتی بیماری نسل جدید کارآفرینان

سر و صدا زیاد است و اطلاعات بیش از حد است. اگر نتوانید محیط خود را کنترل کنید کم کم شکست خواهید خورد.
البته بیشتر کارآفرینان بهانه‌های زیر را می‌آورند:
• من یک کارآفرینم و باید به دنبال منابع الهام بخش باشم.
• اگر بخواهم کارآفرینی موفق باشم باید چیزهای جدید را بیاموزم.
• من فقط کنجکاوم.
بله، درست است. کارآفرینان افرادی کنجکاو هستند. در واقع آن‌ها بیش از حد کنجکاو هستند و به همه چیز بیش از حد اهمیت می‌دهند در حالی که شاید چیزی گیرشان هم نیاید.
موارد زیر را برای کنترل محیط خود در نظر بگیرید:


۱. ذهن خود را کنترل کنید

organized-desk

کارآفرینان جزء باهوش‌ترین افراد هستند. نه به این خاطر که شاید به صورت مادرزادی باهوش باشند، بلکه آن‌ها از مغز خود بیشتر از سایر همسالان خود که فقط منتظرند وقت کاریشان تمام شود و به خانه بروند، استفاده می‌کنند.
از این ویژگی استفاده کنید و زندگی خود را کنترل کنید. کار بسیار ساده‌ای است، اما مساله اینجاست که چگونه می‌خواهید آن را روزانه اجرا کنید. بهتر است برای رسیدن به این نقطه به موارد زیر توجه کنید:
• هنگام صرف چای لیستی از کارهایی که باید انجام دهید را یادداشت کنید. بر روی کاغذ کارهایی که در آن روز باید انجام دهید را یادداشت کنید. توجه: اغراق نکنید.
• فیس‌‌بوک و توییتر خود را حداقل در دو ساعت اول صبح چک نکنید. همین یک کار می‌تواند روز شما را برای کار کردن تغییر دهد. اجازه ندهید پستی در فیس‌بوک و یا ایمیلی کل روز شما را کنترل کند؛ اجازه دهید که قدرت در دستان شما باشد.
• آفلاین باشید. از نرم افزارهایی مثل Anti-Social یا Cold Turkey استفاده کنید تا وب سایت‌هایی مثل فیس بوک و یا هر سایتی که مد نظرتان هست را بلاک کند. با نرم افزارهایی مثل Cold Turkey می‌تواند سایت‌هایی که باعث حواس پرتی شما می‌شود را بلاک کنید و یا اینکه برای چند ساعت آفلاین باشید.
• هیچ کدام از دستگاه‌های دارای نور آبی مثل تبلت، موبایل و لپ تاپ را موقع خواب استفاده نکنید و سعی کنید تمرکز خود را بر روی چیزی به غیر از کار و تجارت خود بگذارید. کتاب بخوانید و یا با دوستانتان صحبت کنید. به دو دلیل این‌کار بد و مضر تلقی می‌شود: اول اینکه خلاقیتتان را تحت تاثیر قرار می‌دهد و باعث می‌شود شادابی لازم برای انجام کارها را نداشته باشید. و دوم اینکه باعث می‌شود بدن شما ملاتونین تولید کند، که برای هورمون‌های خواب بسیار مضر است. نور آبی بزرگ‌ترین دمشن ملاتونین است.
محیط خود را کنترل کنید. شما باهوش‌ترین فردی هستید که تا به حال دیده‌اید. از این موضوع استفاده کنید.

۲. آن « تنها چیز مهم» را که بسیار به آن علاقه دارید، پیدا کنید

اینقدر‌ها هم سخت نیست. قرار نیست آپولو هوا کنید و یا عشق زندگی خود را پیدا کنید! شما تا به الان تقریبا می‌دانید که می‌خواهید چگونه باشید و چگونه نباشید. به یاد داشته باشید که قرار نیست دوباره چرخ را اختراع کنید.
آن چیزی که بیشتر از همه در شما شور و علاقه ایجاد می‌کند و یا چیزی که دوست دارید در زندگی خود و یا دیگران تغییر دهید را پیدا کنید. به یک چیزی که می‌توانید بهتر از دیگران انجامش دهید، و یا مشکلی که می توانید آن را بهبود دهید، فکر کنید.
می‌دانیم که به یک منبع الهام بخش نیاز دارید، اما تلف کردن چندین روز و رفتن از یک وب سایت به وب سایت دیگر کاری را از پیش نمی‌برد و کمکی برای یافتن ایده به شما نمی‌کند.
مارک کوبان می‌گوید:

هیچ وقت تجارتی را آغاز نکنید مگر آنکه آن را دوست داشته باشید. ایده و استراتژی دلیل بر علاقه نمی‌شود.

۳. علاقه زندگیتان را یافتید؟ حالا شروع کنید

superman

دست دست نکنید، فقط شروع به کار کنید. مطمئنا اگر در ابتدای کار ببینید که چند نفر با شما ارتباط برقرار می‌کنند و می‌خواهند که با شما کار کنند، تحت تاثیر قرار می‌گیرید. ایده‌ی خود را بر روی یک ورق کاغد پیاده کنید (بله فقط یک کاغذ!) و بیرون از خانه بروید و با مردم صحبت کنید.
در ضمن این حرف که «نکند آن‌ها ایده‌ی مرا بدزدند» را فراموش کنید. هر چقدر که می‌توانید با مردم صحبت کنید و اگر قرار است ایده‌ی شما را بدزدند اجازه بدهید این کار را بکنند. شما می‌توانید آن‌ها را شکست دهید.
لطفا از گفتن اینکه «من باید سرمایه‌گذار پیدا کنیم» هم صرف نظر کنید. چطور است که اول کمی فروش داشته باشیم؟ شاید متوجه شوید که لازم نیست سهمی از ایده‌ی خود را در اختیار سرمایه‌گذار بگذارید. اگر هم واقعا به سرمایه گذار احتیاج دارید بهتر است اول کمی فروش داشته باشید، آن وقت با قدرت بیشتری جلو می‌روید.

۴.  به سراغ ایده‌های دیگر نروید. یک چیز را در ذهن داشته باشید و سعی کنید آن را به نحو احسن اجرا کنید

چون حالا به ایده‌ای چسبیده‌اید و سعی در عملی ساختن آن دارید دلیل نمی‌شود ایده‌های دیگر به ذهنتان خطور نکند. ذهن شما با خیل عظیمی از ایده‌ها رو به رو خواهد شد که می‌توانید در تجارت خود از آن‌ها استفاده کنید و یا ویژگی‌هایی را به محصول خود اضافه کنید.
تمرکز خود را حفظ کنید و به ایده‌های مزاحم نه بگویید. اگر به این کار ادامه دهید ویژگی دیگری در شما تقویت خواهد شد و آن قدرت کلام است.
شما با افرادی که دوباره به شما مراجعه می‌کنند و تقاضای کار بیشتری را دارند تحت تاثیر قرار خواهید گرفت. چه کسی به رقابت اهمیت می‌دهد؟ شما فقط با خودتان رقابت می‌کنید و این تنها چیزی است که در انتها برای شما مهم است.

۵. به اینکه دیگران در مورد شما چه فکری می‌کنند، توجه نکنید

اگر شما کارآفرین هستید چون قصد دارید زندگی مردم را بهبود ببخشید پس بهتر دوباره از مرحله‌ی اول شروع کنید. باید مطمئن شوید که علاقه‌ی خود را دنبال می‌کنید و این شور و علاقه قرار است چیزی را در این دنیا تغییر دهد.
در غیر این صورت شما شکست خواهید خورد. تمرکز خود را از دست خواهید داد و مرتبا با چیزهای دیگر حواستان پرت می‌شود چون نسبت به کاری که انجام می‌دهید علاقه ای ندارید.
حالا باید چه کار کرد؟ وقت خود را تلف نکنید و سریع دست به کار شوید.

چاپ | ارسال به دیگران

برگذاری جلسه هم انذیشی جاده کمربندی بسکاباد

بنا به دعوت هیئت مدیره بسکابادیهای مقیم مشهد جلسه ای در ساعت 20 مورخه 94/10/19 در محل منزل حاج شیخ محمد حسینی فرد با حضور تعداد کتیری از همشهریان و شورای اسلامی روستا تشگیل که پس از گزارش حاج عباسعلی ارزومندان مبنی بر مسیر میخ کوبی راه از  زیر شهرک به سمت پشت مخابرات و دوم گاه سر تخت و زیر گاش اقای جعفری و خرمنگاه کلاته صفر و نهایت 3 راهی  تگو زضو و اقدامات فراوان صورت گرفته به جهت اخذ مجوز و اعتبار برای این مهم با توجه به گزینه های متعدد *  عزیزان شرکت گننده همگی متفق القول تاکید بر اهمیت راه و باز شدن نفس بسکاباد چه به جهت تامین  زمین مسکن مورد نیاز یا کاربریهای متفاوت و تسهیل در امر رفت وامد زوار بارگاه سلطان عبد ا... متعهد گردیدند از هیچ اقدام ومساعدتی در  این امر کوتاهی ننمود و مهمترین وظیفه واگذاری به مردم بسکاباد از طرف اداره راه مبنی بر تامین زمین مورد نیاز را در اسرع وقت پیگیری نمایند . لذا مقرر گردید .

1- شورای اسلامی و دهیاری در اسرع وقت زمین در مسیر طرح با متراز و مالکین مربوطه را مشخص و به اطلاع هئیت مدیره مجمع برساند .

2- مقرر گردید اقایان شیخ محمد حسینی فرد - مهندس حسین بسکابادی - حسین پوذشافعی - سید علی بسکابادی نسبت به تنظیم صورت جلسه واگذاری اقدام وبه درب منزل تک تک مالکین مراجعه و با استفاده از جمیع اختیارات کسب رضایت با امضار ظهر ورقه واگذاری را بنمایند .

3- مقرر گردید کلیه همشهریان  با همراهی از  طریق زمین تعویضی یا کمکهای مالی در این امر واجب و خدا پسندانه مشارکت نمایند



درگذشت دوست و فادار حاج علی صالحی

 پوستر انا لله و انا الیه راجعون  امروز 94/10/19 فردی دوست داشتنی و وفادار به رحمت ایزدی پیوست 

برادر گرا می حاج علی صالحی کارشک که عمر با برکت خودر را در خدمت خلق گذارنید در بیمارستان امام رضا ( ع ) مشهد مقدس جان به جان افرین تقدیم نمود انجمن خیریه بسکاباد ضمن همدردی با خانواده ایشان علو درجات برای ان سفر کرده را ارزومند است و در جهت شادی روح ایشان و همدلی و همسبستگی با خانواده از کلیه همشهریان عزیز در خواست مینمایید در مجلس تشیع جنازه ایشان که فردا در جوار ملکوتی امامزاده سلطان عبد ا.. بر گذار میشود و همچنین مجالس ترحیم که در مسجد جامع کارشک منعقد خواهد بود شرکت فرمایند .

مراسم روز پنجم ان مرد بزرگ در تاریخ 94/10/22 در مسجد طبا طبا یی تربت حیدریه برگذار میشود .

مراسم روز هفتم در حسینیه نصرت در مشهد مقدس - خیابان سناباد بین پاستور و بهشت منعقد میباشد .

مراسم با شرکت بسیار دوستان و همشهریان برگذار گردید

میهمانان انجمن خیریه

مورخه 94/3/8 جناب اقای مرتضی بسکابادی ( علی موسی  )

مورخه 94/3/15 جنا ب اقای حاج رضا شجاعی نیا ( حاج علی اکبر )

مورخه 94/3/22 جنبا اقای ابوالحسن احمدی تبار ( حاج رمضان )

مورخه 94/3/31 جناب اقای محمد علی بسکابادی ( حاج استاد حسین )

مورخه 94/4/6 جناب اقای حاج محمد بسکابادی ( استاد ی )

مورخه 94/4/11 جناب اقای حسین پورشافعی ( کربلایی غلامرضا )

مورخه 94/4/18 جناب اقای حمید جمالی ( غلامرضا )

مورخه 94/4/26 جناب اقای مهندس اسماعیل بسکابادی ( محمد )

مورخه 94/5/1 جناب اقای مهندس محمد بسکابادی ( حاج علی اکبر )

مورخه 94/5/8 جناب اقای حاج شیخ علی دلاوری نزاد ( حاج رمضان )

مورخه 94/5/25 جناب اقای مهندس رضا بسکابادی ( محمد )

میهمان این هفته 1394/10/19 جناب اقای مهنذس محمد ابراهیم عصمتی پور ( حاج اسماعیل )

به سال                    در بسکاباد متولد گردید تحصیلات ابتدایی را در دبستان بسکاباد به پایان رسانید 

مهندسی کشاورزی به سال                      از دانشگاه ازاد اسلامی نهوده

******************

ایشان هم اکنون مسئولیت  واحد خودکفایی  اداره زندان تربت حیدیه را بر عهده دارند