دیدار دیار بسکاباد

ارگان رسمی انجمن خیریه بسکاباد

دیدار دیار بسکاباد

ارگان رسمی انجمن خیریه بسکاباد

برگذاری جلسه هم انذیشی جاده کمربندی بسکاباد

بنا به دعوت هیئت مدیره بسکابادیهای مقیم مشهد جلسه ای در ساعت 20 مورخه 94/10/19 در محل منزل حاج شیخ محمد حسینی فرد با حضور تعداد کتیری از همشهریان و شورای اسلامی روستا تشگیل که پس از گزارش حاج عباسعلی ارزومندان مبنی بر مسیر میخ کوبی راه از  زیر شهرک به سمت پشت مخابرات و دوم گاه سر تخت و زیر گاش اقای جعفری و خرمنگاه کلاته صفر و نهایت 3 راهی  تگو زضو و اقدامات فراوان صورت گرفته به جهت اخذ مجوز و اعتبار برای این مهم با توجه به گزینه های متعدد *  عزیزان شرکت گننده همگی متفق القول تاکید بر اهمیت راه و باز شدن نفس بسکاباد چه به جهت تامین  زمین مسکن مورد نیاز یا کاربریهای متفاوت و تسهیل در امر رفت وامد زوار بارگاه سلطان عبد ا... متعهد گردیدند از هیچ اقدام ومساعدتی در  این امر کوتاهی ننمود و مهمترین وظیفه واگذاری به مردم بسکاباد از طرف اداره راه مبنی بر تامین زمین مورد نیاز را در اسرع وقت پیگیری نمایند . لذا مقرر گردید .

1- شورای اسلامی و دهیاری در اسرع وقت زمین در مسیر طرح با متراز و مالکین مربوطه را مشخص و به اطلاع هئیت مدیره مجمع برساند .

2- مقرر گردید اقایان شیخ محمد حسینی فرد - مهندس حسین بسکابادی - حسین پوذشافعی - سید علی بسکابادی نسبت به تنظیم صورت جلسه واگذاری اقدام وبه درب منزل تک تک مالکین مراجعه و با استفاده از جمیع اختیارات کسب رضایت با امضار ظهر ورقه واگذاری را بنمایند .

3- مقرر گردید کلیه همشهریان  با همراهی از  طریق زمین تعویضی یا کمکهای مالی در این امر واجب و خدا پسندانه مشارکت نمایند



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.