دیدار دیار بسکاباد

ارگان رسمی انجمن خیریه بسکاباد

دیدار دیار بسکاباد

ارگان رسمی انجمن خیریه بسکاباد

من و بسکاباد

با عنایت به تجربیات چندین ساله اینجانب حسین بسکابادی ( ارزومندان ) در رابطه مستقیم با بسکاباد و مشارکت جدی در اجرای چندین پروزه عمرانی و شرکت در جلسات همشهذیان قاین - کناباد - مشهد . اجرای چندین همایش و از همه مهمتر دلواپسی و دلنگرانی برای اینده بسکاباد و همشهریان عزیز گوشهای از ارزوها و انچه که میدانم با تعاون و وافق و همدلی میتواند ما را در عمل به اینده بسکاباد و خروج از حالت اضطزاب و دلنگرانی برای اینده بسکاباد که در خطر خالی از سکنه شدن میباشد امیدوار و توامند سازد را یاد اور میباشم . 

1- مهمترین محور ایجاد همبستگی و همدلی و اتفاق نظر تمامی همشهریان در اقصی نقاط کشور که میتوان از برگذاری همایشهای سالیانه . استفاده از مراسم مذهبی به خصوص ایام عاشور و تاسوعای حسینی - مراسم برات در نیمه شعبان و... . که تعدادی بسیاری از همشهریان گرد هم امده به نحو مطلوب استفاده نموده و در این مراسم با گفتمان سازنده مراتب ضعف و قوت و بررسی نیازها و برون رفت از مشکلات با تکیه بر امکانات و موقعیتهای اجتماعی همشهریان خیلی از مشکلات بسکاباد را مرتفع تموذ .  

2- تقویت وارتباط عملی تشکلهای همشهریان در سراسر کشور -  اکتر بسکابادیها با توجه به عرقی که به موطن و همشهریان خود دارند در هرجا که ساکن بوده  به نحوی از انحا جلساتی دارند که میتوان از جلسه قرائت قران بسکابادیهای مقیم گناباد . مقیم قاینات . مجمع  بسکابادیهای مقیم مشهد و ..... نام برد اگر تشکلی واحد بتواند این نیروهای پراکنده را منسجم و همراه بسکاباد بنمایید چون جویبارهای اندک به هم پیوسته که تشکیل رودی پر توان در جهت ایاری مزارع تشنه و تولید میوهای بسیار را خواهد داشت عمل انتظار خواهد داشت . 

3- اصلاح عملی نظام کشاورزی - بسکاباد الحمدا... تحصیلکردگان بسیار در بخش کشاورزی دارد و کور سویی که از کشاورزی مانذه است را میتوان با  استفاده از دانش نوین و روشهای اصولی به بهره برداری بسیار بهتر رسانید پیشنهاد مشخص اینجانب یکپارج سازی کلیه اراضی پراکنده در محل کشمان بالا و هدایت تمامنابع ابی موجود با استفاده از سیتمهای نوین ابیاری در محل مزرعه اماده شده و سپس تحت مدیریت واحد سهمیه هریک از مالکین مطابق مالکیتشان از منابع اب و خاک واگذار گردد . 

4- ایجاد انجمن خیریه بسکاباد -هر اقدام عملی در جهت کارهای عمرانی - مذ هبی - فرهنگی - کمکهای حمایتی و خیرخواهانه نیاز مند تشکلی هد فمند.

5- احداث واحدهای تولیدی کوچک و بزرگ در بسکاباد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.