دیدار دیار بسکاباد

ارگان رسمی انجمن خیریه بسکاباد

دیدار دیار بسکاباد

ارگان رسمی انجمن خیریه بسکاباد

سخنی با بازدید کنندگان عزیز


 با تشکر فراوان از عزیزانی که  با ارسال نقطه نظرات  ما را مورد لطف قرار داده  و موجبات ارتقای کیفی وبلاک گرد یده اند  لازم دیدم 2 موضوع   مورد توجه بیشتر بود که جهت استحضار  همگان به ضرورت پرداختن بدانها میپردازم .

مطالب متنوع اتشار یافته چه ربطی به انجمن خیریه  بسکاباد دارد ؟

لازم میبنم معیارهای عمل خیر را بدون هیچ دخل و تصرفی باستناذ ایات و روایات با بیان قران پزوهان درج نماییم

معیار عمل خیر در اسلام/ ضرورت آگاهی از اهداف برخی بنیادهای خیریه

انفاق
شناسهٔ خبر: 2158719 -
یک قرآن پژوه با تبیین معیار عمل خیر در اسلام، تصریح کرد: همه اعمال خیر و یا شر همسان نیستند، برخی از اعمال حتی اگر از فرد بد هم صادر شود، خداوند آن عمل را دوست دارد، جدای از اینکه عامل آن می خواهد با نیت خیرخواهانه یا بدخواهانه انجام دهد مثل نجات جان انسان، کسب علم یا غیرت که خودشان ارزش ذاتی دارند مورد پسند الهی است.

حجت الاسلام مهدی رستم نژاد عضو هیئت علمی جامعة المصطفی(ص) العالمیة درباره معیار کار خیر در اسلام و تفاوت آن با دیگر مکاتب به خبرنگار مهر گفت: در قرآن و روایات درباره عمل خیر توصیه به خیر فراوان داریم و حتی تعبیراتی که درباره واژه خیر و مسائل پیرامون آن آمده است بسیار فراوان است

وی بر فراگیری مسئله خیر در نگاه دین تأکید کرد و افزود: هر عملی را می توان خیر گفت از ایمان به خدا گرفته تا ریزترین عمل اخلاقی حتی در حد یک لبخند می تواند مصداق عمل خیر باشد.

اری هنگامیکه یک لبخند مصذاق عمل خیر باشد قطعا گرداوری مطالب علمی و متنوع و نشر ان به نیت بالا بردن اگاهیهای جامعه میتواند بزرگترین عمل خیر باشد .

2- انتخاب میهمان هفته و معرفی انان چه انگیزه ای

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.